hmm

ja nu har snart denna dagen gått mot sitt slut ... Vi gick med Fadi och köpte denna pulka till honom, han gick dit och åkte pulka hem och jag tog lite kort på vägen...

                  Mikaelsskolan åk F-9 vet inte inte om vi kommer bor här ute när fadi börjar skolan men gör vi det så kommer han gå här..

   fick med centrum i Barombackarna







bara snö snö snö snö och åter snö och kallt är det med...

min son och och min Sanna

  mysiga dom är ser ut som Sanna ska käka upp honom för mig

                                   
Sanna åt här med oss och Fadi han gjorde sig till och ville bli matad  fast vi vet att han kan äta själv men för att vi skulle kunna gå från bordet så matade Sanna honom...

Jag har två riktigt bra kompisar den ena är Sanna och bor här uppe i Örebro och den andra är Nadya och hon bor inte ens nära mig, saknar dig gumman måste ta mig ner och träffa er.... <3<3<3<3<3

Sanna kul att du va här idag gumman <3

Sen två har jag försökt och få tag på min älskling och han svarade nyss men det är fullt upp på jobbet så han kunde inte prata...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback