Hmmmm

När jag skulle lägga mig på soffan och vila mitt huvud så öppnas ytterdörren och in klvier Vera, Viktor och Viktors bror och mamma, dom skulle hälsa på en släkting här så därför åkte syrran och hennes kille med. Det va kul att få se tvillingbröderna samtidigt  och hans mamma... Nu sitter jag bara och väntar på att min lilla kille ska komma hem men det är ju inte alls länge kvar nu....

Du Emma-clara eller vad du nu heter va vad det du snackade om för magi på mig och min kille som skulle föra otur fattar inte ett skit av det där men men hur skulle jag kunna kontakta dig om du inte ens ger mig adressen till dig eller hemsida man kan ju nästan tro att du håller på för att skrämmas...

Fortsätter senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback