© Jävla kallt idag...

Idag gick jag till Rosta hmm vad kul öhhhh nä för det är skit kul. ( Man fryser ju alltingen av sig ju)
man ska inte säga att man är trött på sina vänner som går vidare med saker och ting om man gör det själv  för kan man inte själv hålla tyst tycker jag inte att man ska yttra sig om det heller... DETTA SUGER RÖV det är ju fan bråk och tjafs hela tiden ju man får aldrig någon lugn stund ju...

Jenny ( kalsongmorsan) jag saknar dig som fan kom hem nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu, min son  får ju träffa dig när du lämnar och hämtar Marlon och Liam men då är ju inte jag där så jag får se dig eller träffa dig...
Saknar dina roliga miner och att dricka kaffe med dig och bara sitta och prata...

Fia kul att lära känna dig igen och Jenny (Fias) kompis kul att lära känna dig med du är en trevlig och rolig tjej..



Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag vill också komma hem NUUUU! *kastar bajs på gubben*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback