JIPPI

vad glad jag är, vi har fått trean och den är ledig från och med den 1 April... Vi bor i samma område och jag slipper byta dagis till Fadi det är bara älsklingen som kommer att byta kommun eller vad det heter... Denna stund har jag längtat efter att få bo med min lilla familj igen och vi har mormor ( Fadi´s mormor) i samma område fast hon bor i ena enden och vi i den andra...
Pratat med Sanna mycket idag för hon hade det så BORING sa hon... Ett tag blev jag lite orolig när Hussein inte svarade på mina mess men han säger att han inte fått några vaddå inte fått några skojjar han eller vet ju fan inte hur många jag har skickat till  han ju men men jag fick ju tag på han till slut...
Inatt kommer det kännas tomt i sängen efterom älsklingen sov här till idag..
Imorn ska man till Rosta på möte som alltid på tisdagar det som är BORING är att gå dit men men jag överlever väl det med...

Näe nu ska jag sova så jag kommer upp med Fadi imorn och kommer iväg på mötet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback