Mår bättre idag....

Postat av : Anonym
haha

vad i helvete är det som är kul med det? har du skadeglädje eller vad är det frågan om?

Något jag inte kan förstå är varför ska man vara anonym ? kan man inte stå för det  man skriver eller?

Idag när jag vaknade mådde jag mycket bättre *SKÖNT* fast nu har jag ont i halsen istället och alltid ska det vara något fel med mig jag fattar inte det... va på stan idag och handlade lite och det va inge kul det är för kallt ute..
Ska kolla vad det är för något på tv och sätta mig och brodera lite tror jag måste ju bli klar innan albins dop fast jag har ju gjort rätt mycket på den tycker jag jag kan säga om cirka 3 veckor har jag det klar eller mindre det beror ju sig på om jag sitter mycket med den och varje dag...

saknar min Sanna som fan skulle ha sovit hos Hussein i helgen och varit med Sanna men sen blev jag ju sjuk och idag har jag ju ont i halsen och ögonbrynorna istället för att kräkas ja allt skit ska ju hända mig med *SUCK*...

Saknar N med och hennes familj synd bara att vi bor så långt bort ifrån varandra men jag måste komma ner någon gång..

21:35 i kväll är det
Wallander: Fotografen  och den får jag inte missa... Men jag hittar inget som jag kan se på innan men men jag hittar väl något att se på hahaha...
Har hjälpt mamma å städa lite idag med ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback