Nu är...

.....fadi hemma igen *skönt* har verkligen saknat min son... När jag pratade med N förut va han riktigt arg och jag blev lite sur jag med för jag förstod honom inte och istället för att få mig att förstå honom så lägger han sig på golvet i sitt rum och bara gråter och skriker men så länge han föt så så kommer jag förstå honom mindre...Men nu är han lugn och fin, han hjälpte mig laga mat och vi har ätit jag har till och med hunnit diska allt och nu sitter jag framför datorn med en kopp kaffe och Fadi han sitter och kollar på blixten ( den filmen gillar han verkligen)....

Ja igår va jag hemma hos mig Sanna och umgick med henne lite själv utan Rosie och Abed med dom kom med sen


Jupp Sanna og saxen och klippte av mitt hår hehe


men hon klippte inte av mig allt hår utan bara topparna som va så slitna... Rosie va med i köket när Sanna klippte mig och hon bara ställde en massa frågor och bara pratade hela tiden ( haha vet inte vad det va med henne igår hahaha)
Ska köpa hårfärg när jag får pengar så ska Sanna fårga mitt hår och till sommaren ska hon klippa mitt hår kortare men jag vet vad hon ska få utav mig i födelsedagspresent...

Nä Jenny nu får du allt ta och komma hem saknar dig ju och din familj...

Fadi ska gå och sova om en timme så ska jag sätta mig framför tv:n och kolla först på Bones och sen på

Beck - flickan i jordkällaren

TID: 21:00 - 22:00

 

Jag gillar Beck filmerna och Wallander, visst jag kan se på mycket men det är dom som är mina favoriter....

 

Ha en fortsatt trevlig Söndag


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback