Ny design igen!!!

Det är andra gången Nadya gör om din blogg tack så mycket gumman du är skit duktig... När vi hade handlat stressade jag mig till bussen så jag kunde åka in till stan och äta lunch med Sanna så hon slapp äta själv... När jag stod och väntade på bussen hem så stod Jenny bara där med Marlon och Leon vad snopen jag blev det hade inte jag räknat med hahaha Jenny det va skit kul att se dig igen och prata med dig och inte bara i telefon eller msn...



Fadi ville ta kort när vi va på väg h em och jag hade bara skit mobilen så det fick bli den men det syns ju att det är han och det är ju det som är huvudsaken ju tycker jag...
Grattis Sanna och Mohamed till eran 4års dag idag..



Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

hihi ja du såg lite snopen ut ^^,

kul att träffa dig med! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback