Snart denna dagen slut....

Jag och Sannna åkte upp på stan och kollade lite först på Clas ohlson och sen åkte vi till apoteket på sjukhuset sen åkte vi hem till mig när vi satt på bussen ringde Fia och frågade om hon fick komma och självklart fick hon det... Så Fia och jag drack kaffe och Sanna drack te. Fadi han ville ha först vatten och sen drack han mjölk... Tog kort på Fia, Fadi och Sanna..
Här kommer dom....

                                                             


                                                


                   

Annars har det inte hänt så mycket idag och Fadi bad om att få sova kl:19:00 så det va bara att lägga han.. Han mår inte så bra  nu eftersom han har hosta och näsan rinner.... han hade skitkallt i rummet så jag stoppade om honom med 3 täcken... Vi dör ju här om inte byggarbetarna inte blir klara snart...
Får se imorn om Fadi blir hemme från dagis eller om han går det återstår och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback