Söndag

Jag fick en väldigt otrevlig kommentar av en Anonym som jag raderade. tänker inte ens godkänna den så otrevlig va den men jag har mina aningar om vem det kan vara men men är människan så jävla omogen att vara anonym så ja visst okej men va det mot dågon annan då..

Till Anonym du känner inte mig och va mogen och skriv ditt namn annars behöver du inte ens läsa min blogg.. Subba säger man inte till folk som man inte känner för dom jag känner skriver sitt namn...  Jag vill inte ha mer otrevliga kommentarer från dig det räcker nu  Att du  har lagt magi på att det ska bli otur mellan mig och min gubbe asså du verkar ju helt... Näe ge dig nu du är ju inte ens rolig för fan och sluta skriv otrevliga kommentarer...

Åter till annat min syrra och hennes kille kommer till Örebro idag, sitter och pratar med henne nu via msn och dom är på väg ja va kul och Fadi har saknat henne fast det har mamma och jag med ska dammsuga och torka golven sen är vi klara.. Sen ska vi vänta hem både Fadi och dom andra....

fortsätter senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback