@@@@@@@@@@@@@@@@@



Det är så kallt, jag går och fryser till och med inomhus *SUCK*. Måste börja med doptavlan till lilla Albin oxå , har inte broderat sen jag gjorde Fadi´s julkalender och det tycker jag är illa men jag får raska upp mig och börja göra det igen..

Skulle ha träffat Jenny på Öppna förskolan men när jag ringde så mådde inte Liam bra så ja då fick jag vända och gå hem igen.. När vi ska ses då är det alltid något som kommer i vägen jag fattar inte fast det är ju inte barnens fel om dom blir sjuka, lite tråkigt bara att inte få se henne har ju inte träffats på jag vet inte hur länge....

Skriver mer sen

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vi åker nog till öppna förskolan på fredag om tobbe kan köra oss :) då får du komma!!

Postat av: emma

Diggar din blogg =)

2009-02-11 @ 22:41:24
URL: http://www.smulpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback