UTMANAD!!!!

Jag har blivit utmanad av Nadya
Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.


Detta är min 6e bild i min 6e mapp på min son Fadi som ligger på golvet och busar med mig.. jag trodde han sov och skulle ta kort på han men det visade sig att han sov räv hahaha min skruttunge...

Jag utmanar

Rosie
kalsongmorsan
Cilla
Lisa
Lizzie
Sessan


Sanna jag är glad för din skull, det är kul att hamodi får komma hem igen... Idag håller jag på och tvättar hmmm fick ihop 3 maskiner, ska packa väskan till Fadi han åker bort i helgen och själv ska jag vara hos älsklingen....

Skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

jag gör den imorgon, jag orkar inte nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback