® Vivalla idag!!!

Idag fick Fadi gå till dagis för han mår inte dåligt längre och så saknade han faktiskt att vara där dom här två dagarna men men när jag lämnade han gick jag till hussein jag hann knappt komma dit förän Sanna messade mig om vi ville äta frukost med henne och mohamed och det gjorde vi efter att vi hade myst i sängen och han hade duschat så gick vi...
Fia smsade mig att dom va i centrum och när jag hade ätit och varit hos Sanna en stund gick jag till centrum och mötte Fia. Jenny va där med men hon väntade på bussen för hon skulle in till stan i ärende och medans hon gjorde det umgicks jag med Fia..
Kul att träffa henne lite själv oxå och inte bara med andra hela tiden...
Mamma har städat lite idag medans jag va borta men vi ska ta resten imorn för jag ska ingenstans måste tvätta och packa imorn till Fadi som åker iväg i helgen...

Snart måste jag packa för flytten och införskaffa lite saker som verkligen behövs i lägenheten som Hussein och jag inte har men lite får man ju ta sen varje månad så inte Hussein ser att jag är köpgalen som jag va innan vilket jag inte är längre och det är ju kul för mig att ha lite pengar kvar tills barnbidraget kommer...

Har fått en kallelse nu till talpedagogen för Fadi och det känns skönt...

Jenny ( Kalsongmorsan) håller tummarna för att ni snart kan komma hem och gubben försvinner ur huset... saknar att vara med Jenny, sitta och dricka kaffe och prata om saker och ting och få se hennes miner i kameran och höra våra barn leka. Saknar att umgås med dig.. men  jag hoppas du /ni kommer hem snart iaf....

Har inte hunnit brodera något idag men jag kanske får lite tid över imorn...

Ska snart lägga Fadi för natten och hoppas han sover hela natten och inte vaknar och tror han ska leka *pust*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback