Dumma dumma Lördag

Nej denna dag blev inte som jag hade tänkt vaknade inatt av att Fadi hade spytt i sin säng och när jag hade tagit bort allting så spydde han på vardagsrumsgolvet nej tänkte jag men det va bara att torka upp och se glad ut typ...
Har inte sovit så mycket i natt sen fast jag tog fram hinken till Fadi men det hände inge mer men ändå kunde jag inte sova *SUCK*

Ja vi kan inte gå till min gumma och söta Adam idag iaf synd men men vi får ta det en annan gång och jag vågar inte gå ut med Fadi när han är sån här...

Jag pratade med min love nyss, han ville att jag och Fadi skulle sova hos honom men jag våkade inte dra ut han men han kommer hit efter jobbet...

Skriver mer senare





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback