En vanlig sketen måndag

Antingen är det fel på BDB eller så gillar mina kompisar att logga in och ut hela tiden och vilket av det har jag inte fått någon kläm på men lite jobbigt är det ju haha...

jag läste Jennys blogg igår där det stod att fönstrena för sönderslagna på bilen och vem tycker sånt är kul då det är bara idioti med månniskor som håller på så där fy fan säger jag...

Nåt som är kul är att hussein och jag har gjort en intresseamnälan på en trea här i baronbackarna men sen om vi får den det får vi ju se, han har ju frågat mig om jag vill flytta tillbaka men jag vill inte bo i en tvåa och absolut inte i vivalla och jag vill ju verkligen bo och leva med han ju men samtidigt så vill jag inte dra upp Fadi från hans dagis där han trivs för han trivdes verkligen inte på dagiset i vivalla och sen bodde det så många hos oss med och det tog verkligen hårt på vårat förhållande och jag vill ju ha våran lilla familj samlad igen och fadi saknar ju sin pappa .... Men något jävla spring om nätterna vill jag inte ha som det va väldigt mycket i vivalla....



Mina älsklingar som kramas... Älskar er över allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback