=)=)=)=)=)=)

Igår när jag hade lämnat Fadi på dagis så gick jag till Vivalla och umgicks med Sanna som jag inte har sett på ett tag, inan jag gick hem gick vi till fiket och fikade sen ut och röka och sen hem och hämta fadi..


Står så snällt vid grinden och väntar ( Lite suddig bild)


Denna kille är mammas glada kille


Går bra att ta kort på han om man säger farmor, öhhh ok killen det är bra


Fadi´s älskade farbror kom och hjälpte mig laga vagnen han hittade tre hål på den men det är inte så konstigt om man tänker efter vi har ju byggarbetare utanför och efter dom ligger det en massa vasst och då när jag kommer och ska ta ut vagnen så kan jag mycket väl gått på en del vassa saker men men han fixade det och även Fadi´s cykel med..
Tack så mycket Abed fast jag tackade 3 gånger igår... Innan han gick tvingade Fadi honom och tvätta håret på Fadi för ingen av oss andra fick tvätta hans hår...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback