hmm!

fan va sent ute jag är hahaha jag har verkligen missat något, fast jag har barn med Hussein och han kommer från Libanon så har jag inte vetat att Libanon har kastat upp raketer mot Israel, va illa det är.. Jag fattar inte varför det jämt ska krigas mellan Israel och Libanon hela tiden..
Fadi´s släkt bor ju där så man är orolig hela tiden och han har ju inte hunnit träffa sin farföräldrar ännu eller sina fastrar och det tycker jag är synd..

I helgen sov Fadi hos sin kontaktfamilj och jag tycker det är bra att han har det för det är jobbigt att vara ensam stark mamma visst hans pappa och jag har gemensam vårdad om Fadi men Hussein jobbar för mycket det skulle vara MYCKET lättare om vi bodde ihop som vi gjorde förut men det gick inte pga av en hel del saker.. Men jag hoppas vi kunde bo med Hussein en vacker dag och ha denna lilla familj med Fadi som han saknar och jag vet när hans kompisar på dagis blir hämtade av sina pappor så ser Fadi så ledsen ut och undrar varför inte hans pappa kommer och hämtar han och varför han inte bor med både mamma och pappa och det är jobbigt för mig när jag inte får han att förstå varför det är som det är...



Söta dom är dom två och Fadi älskar verkligen sin pappa och Hussein älskar verkligen sin son....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback