Säger bara

fy fan så tråkigt jag har det idag, håller på att tvätta upp en massa spyiga saker och för hand oxå. fan att man inte hade tvättmaskin i lägenheten för sånna här saker...
Fadi tittar på Nicke nyfiken jag hoppas somnar en stund med så han inte är så gnällig och springer efter mig och ska veta vad jag gör och vad jag ska...

Sitter och letar recept på smaskiga saker som jag ska göra för det ser så gott ut men idag ska jag inte göra det...

Hussein tycker inte om att träffa oss så lite men jag hoppas vi får en lägenhet snart och då ses vi ju varje dag och får jag vänta så får väl han hahaha. HABIBI du få ha tålamod...
jag börjar på att bli hungrig men kasslern har inte tinat än. Jag hoppas Hussein och jag får en lägenhet snart får jag vill inte heller träffa han så lite som vi gör och jag saknar hans famn om nätterna när vi sover...

Nu håller jag iaf på med maten, potatisen kokar och jag har skurit kasslern nu ska jag bara steka och koka sås och fixa grönsakerna..

återkommer senare när jag har tråkigt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback