Äntligen Fredag!!!!



Denna tjej har jag äntligen kommit närmare igen och jag vill inte mista henne igen som jag har gjort... När jag och Hussein bodde ihop va det alltid hon och jag  och sen helt plötligt sågs vi aldrig men nu har vi börjat ses igen....
( Älskar dig gumman) glöm aldrig det Sanna...

Jag och mamma va på stan idag igen och käkade på donkan sen tog vi bussen vid Olof palmes torg och när jag ringde Hussein va han inne på Öbo och vi gick in och vi gick emot varandra och jag in i hans famn och fick en kram han hade ett papper om ett erbjudande om en lägenhet som vi har gjort en intresseanmälan på....

Nä nu ska jag gå och laga mat känner mig rätt så hungrig

SKRIVER MERA SENARE

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vad fin din blogg är!

Var ska ni flytta då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback