Ska inte vara på det viset....

Idag va det verkligen problem när vi skulle till dagis, Fadi ville verkligen inte gå dit och jag tycker det är synd för han gillar verkligen att vara där men han va rädd idag för att den dära killen skulle putta honom idag igen men efter ett tag så fick jag på honom ytterkläderna...
När vi väl va på dagis så hade han släppt tankarna så ville han inte släppa mig istället och  jag tycker det är jobbigt men dagisfröken sa att dom hade haft möte om detta igår och en av dom ska vara med Fadi och den andra  för att det inte ska bli så här mer..BRA DAGISFRÖKNARNA....
Som mamma är det inte kul att få hem sitt barn som har blivit puttad och han har inte  gjort något det sa dom och jag vet att han gillar dagiset så är det heller inge kul att bråka med honom när han ska gå till dagis bara för att han är rädd för den andra killen och det sa jag till dom idag....

näe nu ska jag natta Fadi för han är trött...

Ska på hindersmässa imorn hahaha kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback