Jävla isbjörnar som är ute!!!!

Jupp jupp så har man varit uppe på stan då idag, hoppade in på banken tog ut pengar och sätte in en peng till en kompis i kalmar som jag har sagt att jag skulle göra ett bra tag nu men inte fått arslet ur vagnen och gjort men om sanningen ska fram så har jag glömt det några gånger men som sagt jag satte ju in det idag . Bättre sent än aldrig som man säger..
Vi träffade Lollo och barnet som hon va barnvakt till utanför bokhandeln på Stortorget och gick en stund där så messade Sanna mig och bad mig ringa och jag ringde men jag gav luren till Lollo för jag va tvyngen att köpa strumpor och nu har jag tre par nya strumpor hemma göttt....

Vi tappade bort mamma ett tag men hittade henne på klippet, Lollo hade åkt så det va bara Sanna, mamma och jag och fan va kallt det va ute... Hann hem en timme innan Fadi skulle hämtas gött en varm kopp kaffe hann jag att få.. Fadi kom springades mot mig när jag kom och jag pratade med dagisfröken lite, den kille ville putta Fadi idag med men Fadi gick bara därifrån idag utan att ta emot smällen men när killen skulle gå efter Fadi så tog ena dagisfröken han och tog han till ett annat ställe och Fadi fick vara ifred.. mammas älskling vad stolt jag blev att du gick ifrån den dära killen idag...

Han fick sin klubba som jag lovade och jag har köpt en tröja åt Fadi dag för 100 kr och han städade sitt rum när han kom hem så som jag sa utan skrik och gap och när han hade varit duktig fick han klubban...

Nu innan maten sitter han och spelar spelet som jag och Hussein köpte till han i julklapp men det är inte så lätt för han än men  han försöker så gott han kan och inom sin tid kan han spelet utan och innan hahaha.... 

Två av mina kompis bråkar men som jag sagt till dom båda jag vill inte blanda mig i och det står jag för för jag vill inte bli osams med någon av dom två tycker om dom lika mycket som kompis och jag orkar inge mer bråk nu

Ska hjälpa mamma nu innan maten är klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback