Ännu en ny dag...


På stortorget från onsdagen den 28- Lördagen den 31

Och jag ska gå och kolla på det har till och med lovat Fadi en klubba därifrån så nu måste man ju hålla det...

Idag var Fadi lite ledsen när jag lämnade han för han ville stanna hemma och inte vill gå till dagis och så här har han aldrig varit innan detta med den andra pojke annars brukar han vilja gå till dagis springer in säger hejdå mamma och fortsätter leka med barnen men nej inte nu..
Jag tycker det är synd att han ska vara ledsen när jag lämnar han det gör ont i mig...

Tack Nadya för att du hjälpte mig med designen på min blogg, den blev skit snygg <3<3 Fan vad duktig du är gumman...

Ska messa sanna när vi  är på stan och se när hon slutar moa och om hon ska gå en stund med oss vi får se hur det blir, jag vet iaf att vi ska träffa Lollo uppe på stan och jag måste sätta in pengar till en kompis i Kalmar så hon får dom någon gång....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback