23 Juli...

Och väldigt förskyld är jag känns lite jobbigt att vara det när det är sommar... Idag ska jag gå och handla hem lite mat så pojken och jag klarar oss tills nästa månad.... Sen måste man ju förbereda presenter till hans födelsedag som är om två veckor cirkus... Hmmm

Är lite irriterad att så fort Hussein är här så ringer folk honom hela tiden och det är störande väldigt mycket oxå att ingen förstår att han måste träffa sin son med han är ingen ungdom länge som inte har barn för han har en son.. Nä då, och jag är så himla trött på att Fadi jämt ska bli sårad och ledsen hela tiden... Fadi har till och med sagt till mig att pappa älskar inte mig mamma och det känns i hjärtat när han säger så och jag vet ju att hans pappa älskar han men han vet inte det och när det är både vuxna och barn som frågar har inte Fadi någon pappa så är det illa väldigt illa....
Så här är det fan jämt men snart sätter jag stopp för det  för jag vill ha en lycklig unge INTE en olycklig och krävs det mycket bråk ja men då får jag ta det i sånna fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback