27 Juli.....

Och nästa måndag börjar Fadi dagis igen och han längtar alla hans kompisar är på semester så det finns ingen på denna gård som kan leka med han... Själv har jag vart sjuker men är på bättringsstigen och  vi har ju spenderat våran helg framför tv:n men jag har ju frågat han med om han vill gå ut på gården och leka men då måste ju jag med och jag va för sjuk för att gå ut...

Snart ska vi förbereda inför Fadi´s födelsedag och jag tror jag har fått H till att byta jobbardag och vara ledig när sonen fyller och sen på helgen är det kalas men jag vet inte vilka som kommer ska ta itu med det med...

måste diska lite och fixa lite här hemma som jag inte orkade när jag låg sjuk....

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jaa och de är jag tacksam för :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback