29 Juli....

 Jag har bott här i 29 dagar och det är två dagar kvar på denna månad och dom har fortfarande inte kommit hit och kopplat in min diskmaskin än OCH HUR LÄNGE SKA JAG BEHÖVA VÄNTA OM JAG FÅR FRÅGA och bovärden har ju kommit tillbaka från semestern varför kommer han då inte när dom har lovat att han ska det...

som sagt det är två dagar kvar sen är denna månaden slut hahahhaha...

Försökte ta kort på sonen igår och det gick väl sådär bra han vill inte vara med det va lättare att ta kort på han när han va mindre....

ja hostan är ju allt mindre nu så vi tar väl oss till vivalla i helgen en stund och hälsar på...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Om du bor med ÖBO är ju allt som det ska...det tar ju flera år att få något av dem=)

2009-07-30 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback