3 Juli....

Nu har jag kommit in i lägenheten och fått lite iordning iaf... Första natten sov Sophie hos mig tack gumman för att du finns för mig när jag behöver dig.. Glöm ALDRIG att jag finns för dig om det är något... Sophie och jag bor påsamma gård och det känns på ett sätt lite konstigt men kul samtidigt...
Hussein han har fått en etta som han ska flytta till här i samma område och det är kul och när Fadi är lite äldre kan han gå emellan pappa och  mig om han vill det..

Nästa vecka kommer jag få internet och telefon känns skönt och då slipper jag låna mammas eller sophies internet för att kolla en del saker eller springa till mamma när jag ska ringa ett samtal....

Är helt slut efter flytten men det är underbart när jag kommit iordning helt.... Väntar på att Öbo ska komma med min diskmaskin och koppla in den...

Sanna kom hemfrån Småland nu saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback