9 Juli....

Idag regnar det och jag ska snart gå ner till tvättstugan och tvätta och sen packa för min älskade son kommer vara borta i hela 9 dagar så länge har jag inte varit ifrån honom men jag kommer sakna honom så himla mycket....
Vi har nu bott i den nya lägenheten i en vecka och en dag och än så länge går det bra och vi trivs båda här men visst saknaden efter pappa förstår jag att han har och det får han ha med....

Igår kopplade mamma in internet och telefonen så nu har jag det med så jag slipper springa till henne eller sophie om jag ska blogga eller kolla min hotmail och det är ju skönt det....

Kommer snart inom sin tid sätta in lite nya bilder som jag har tagit ....

Näe nu måste jag gå ner

ha det bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback