10 Juni...

.... Och helt slut efter två dagars spring på stan ( gata upp och gata ner) (hit och dit) och 8här och där).... Det har varit lite väl mycket nu för mig och mitt huvud...
Ska det bli någon sommar iår det verkar inte som det tycker jag inte....

Ska tvätta ikväll och packa åt Fadi imorn han ska bort i helgen och då ska jag bara ta det lugnt och inte göra ett skit förutom att jag ska följa med Sophie till hennes mamma och pappa och sitta hundvakt medans dom ska iväg i några timmar fast vad vi hittar på det vet jag inte det blir väl en film eller två tills dom kommer hem...

näe nu ska jag göra nått vettigt

Kommentarer
Postat av: tess

Ja hon ska ha varit med där. Jag har själv inte sett serien men de stämmer bra. //Tess

Postat av: Andrea

Tack så jätte mycket =)

2009-06-10 @ 16:58:46
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback