13 Juni...

Idag ska ju Fadi till parkens zoo och  åka karusell och kolla på alla djuren hoppas det är fint väder för dom eller iaf skapligt och inte ha samma väder som vi har.. Han va lite ledsen igår när han skulle åka han ville vara hemma med mig men när jag förklarade att mamma har inga pengar för att göra något kul denna helg så va han med på att åka...
Det han inte visste va att hans moster Ia skulle komma igår och det va ju bra det annars ville han väl inte åka för det men han får träffa sin moster imorn när han kommer hem så ska vi gå bort dit en stund...

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och sen hoppa in i duschen och sen ska jag gå bort till mamma  måste fylla i ändringarna på Fadi´s sommar schema till dagis så jag kan lämna det på måndag sen ska jag ju få papper av dagis så jag kan ändra lite där med, adress och det ena och det andra... Måste ringa runt lite på måndag innan flytten...


Undrar om det ska regna idag med ser nämligen så ut på himlen åhhh vad jag tycker illa om detta regn som är var och varannan dag...

Näe nu ska jag göra lite nytta och leta upp alla telefonnummer som jag ska ringa på måndag och sen ska jag in i duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback