2 Juni....


14:30 ska jag kolla på en lägenhet men det kan jag inte för jag har möte 15:00 så visningen får mamma gå på och säga till mig vad hon tycker om den... Fan att det är på samma dag och just den tiden men det fanns bara den tiden *SUCK* men men bövärden vet att mamma kollar istället för mig och sen ska hon hämta Fadi för det hinner jag inte heller eftersom mötet är i stan och bussen ja det går ju hel och halv och jag kanske är klar halv fyra och mamma vill inte att pojken ska gå övertid så därför hämtar hon honom....

Det regnar idag fy fasiken säger jag bara inge kuligt alls och vart tog värmen vägen det är ju inte varje dag den stannar kan jag ju säga, vill ha värmen tillbaka nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback