21 Juni...

Om 10 dagar är det flytt för mig och sonen, just nu känns det inte så bra mellan pappan och mig och det är jobbigt tycker jag... Visst jag älskar honom men funkar det inte då gör det inte det....  det gör ont i mig när han pratar med alla andra utom mig och ja jag har sagt det till honom både på sms och pratat om det till honom men han verkar inte förstå och varenda gång jag tar upp det när det väl känns jobbigt så säger han bara snälla jag vill inte bråka nej men jag vill inte bråka jag heller men jag vill att vi ska prata om det och reda upp saker och ting men han kan inte det tydligen...

Vi firade midsommar med Sanna, Mohamed och Vera och han på kort med både syrran och Sanna men inte med mig fan vad jag fick tjata och efter ett tag sa Sanna till han och och han va på väg emot mig så sa jag bara nej nu skiter jag i det och det gjorde jag med... Något som stör mig är att han kan skratta busa och prata med alla andra men inte mig för mig är han ju bara tjurig emot....

                                                men som ni ser ingen med mig och jag sket i det efter ett tag för han sa bara vänta vänta hela tiden när jag sa kan du komma och vara med på kort med mig hmmm jag vet fan inte vad jag ska göra åt detta....

Vera sov här från fredag till idag men jag får se henne imorn för hon ska ju inte åka hem till stockholm riktigt än iaf...

Näe nu ska jag inte skriva mer om detta mår bara dåligt då fast det gör jag ju ialla fall

Ha en fortsatt trevlig söndag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback