26 Juni....

Ojojojoj vad det är varmt ute idag och soleksem har jag fått med och det är inte kul alls hmmm jag älskar sommar men inte dessa jävla eksem som jag jämt får..
Jaha nu sitter jag här i min ensamhet för sonen åkte nyss.. Nej ensam jag ska gå iväg en stund till Sophie och vara med henne...
I morn ska jag packa och dola här hemma och göra om sonens rum till en lagerlokal till på Onsdag och på onsdag flyttar ju vi wwiiieeee...

Imorn åker Sanna gumman till småland och blir borta ett tag kommer sakna henne kätte mycket och syrran ja hon åkte hem i morse och hon kommer inte hit igen förrän i Augusti....
Nu är det Husseins tur att leta efter lägenheter hoppas han hittar någon


R.I.P Mikael Jacksson
Som avled i natt...





Näe nu måste jag sticka så hon inte ringer och undrar vart fasiken jag har tagit vägen...

Kommentarer
Postat av: Tessan J

så himla tråkigt att han är borta, r.i.p Michael.

2009-06-29 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback