4 Juni...

Ja idag är det enbra och rolig dag... Fick reda på att jag får en lägenhet som jag titta på igår ojoj vad fort det går och den är ledig från och med 1 juli tror jag att det stod men nästa månad iaf är den ledig. Det känns skönt att få ett eget och bara bo med sonen han och jag behöver och dit jag ska flytta är jätte nära dagis... Så nu från och med imorgon ska jag fixa fram pappar som dom vill ha, fast det roligaste är att jag kollade på den igår och ettan tackade nej så jag fick den dom ringde mig imorse och frågade om jag fortfarande ville ha den självklart vill jag det jue...

När jag har hämtat Fadi ska vi in till stan och gå på marknadsafton och kolla lite vad det finns och så....

men men skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: Andrea

tack så mycket, jobbat riktigt länge med den, så får hoppas den blir såld, med tanke att det inte går som det ska för mig idag! :(

Postat av: Tessan J

GRATTIS!!!!

Får man komma upp någon gång och kolla din nya lägenhet? Kram Tessan

2009-06-05 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback