FOTS....


Fan vad har dom hittat jo rester från ett hus som har stått där för jätte länge sedan lite skoj faktiskt att dom har hittat det när dom gräver i marken och det har ju till och med stått i tidningen men eftersom jag inte läser tidningen så har jag missat det...

Efter jag hämtade pojken på dagis så åkte jag ,fadi ,Sanna och mamma in till stan för det va marknadsafton och ja det va ju mycket men fan så kallt och regningt varför kan inte bara solen komma fram så vi kan få den värmen vi vill ha istället för en massa regn usch vilket väder det va... Sophie mötte oss inne på stan...


Ojoj vad han frös fick ta av mig min jacka så han fick värma sig lite liten kille...

Efter stan va mamma med hem en stund och drack kaffe efter att Fadi och jag hade ätit middag frågade mamma om hon ville ha men det ville hon inte men kaffe ville hon ha...
Fadi sover nu ,han somnade fort idag liten ska med slagga är pissetrött...

Imorn lär det bli spring i benen eftersom vissa papper ska lämnas in och det ska dolas...

Men gottnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback