Äntligen helg igen....

Ja idag va jag så trött när jag vaknade ville inte gå upp från madrassen alls men jag gjorde det iaf för Fadi skulle ju till dagis och jag skulle börja tvätta klockan 09:00...
Måste packa snart för Fadi åker bort i helgen och jag ska vara hos Hussein... hahaha vara med Sanna om dagarna och Hussein om nätterna faan att han har så konstiga tider..Nu är det inte alls långt kvar tills vi flyttar så får Fadi se pappa lite varje dag och jag får se min älskling lite mer än vad vi har gjort nu...
Har diskat ska snart ner och hämta min tvätt och sen hoppa in i duschen...
Kommer tillbaka på söndag men till dess får ni ha en trevlig helg och hoppas ni hittar på roliga saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback