Fredag...

japp och denna vecka har gott så fort tycker jag... Om bara tre dagar får Hussein och jag nykeln till lägenheten så jag måste packa lite mer idag och i helgen och förmodligen ska jag till Hussein och hjälpa honom men det får vi vad som blir...
Idag va inte Fadi på det roliga humöret han va arg och ingen fick titta på han. Det va en liten tjej på dagis som tittade på han och då sa han mamma hon tittar på mig..

När jag vaknade så gick jag igenom mammas rum när jag skulle till köket så säger mamma Fadi ligger på golvet där ute öhhh ok tänkte jag och jag trodde hon drev med mig men jag gick ut i köket och mycket riktigt han satt i köket.. Sa till Fadi men nu får ju inte mamma väcka dig nu ju då sprang han in i sin säng och la sig och skrek nu mamma kan du väcka mig.. Min gulliga son älskar han till 1000 och hans pappa med fast dom har sitt ilskna humör ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback