Funderingar....

ja det har jag och många är dom, det är en och en halv vecka kvar tills Hussein och jag flyttar ihop igen och jag hoppas verkligen detta funkar mellan oss och denna gång bor vi själva och inte har en massa folk boende hos oss, sist vi hade det funkade det ju inte ( Jag är gift med Hussein INTE MED HANS SLÄKT.) sist vi bodde ihop va det jätte jobbigt jag mådde inte alls bra inte Fadi heller pga av alla som bodde där plus att det va ett jäkla spring där till kl. 02:00 ja men hallå det finns ett barn och han behöver sina rutiner och inte det livet vi hade då. Han somnade 20:00 sen blev väckt 23:00  och sen hade han dagis på det, killen va ju helt slut på morgonen efter när vi skulle upp och grät för att jag lämnade han på dagis varenda dag, del så tror eller jag vet han trivdes inte på dagiset plus att det va för att alla som höll på störde hans sömn, jag va sur många gånger och till slut sa jag till dom att väcker ni Fadi är det ni som får ta hand om han men ja det slutade med att Hussein blev sur när han kom hem från jobbet att Fadi va vaken och jag berättade för honom varför han va det och sa att snälla kan inte du få pojken att sova jag kan inte för jag blir bara så förbannad på dom andra och det känner ju han och det gjorde han några gånger. Men så här vill jag inte uppleva igen ALDRIG MER SÄGER JAG...
Jag menar inte att hans bror eller hans kusiner inte får komma och hälsa på men det kan ju vara måtta med det hela och inte en massa spring och åkning varje eller varannan helg för det vet jag att jag klarar inte det och sen kanske Hussein kunde gå till sina kusiner lite dom dagarna han är ledig och dom måste ju acceptera om dom vill att det ska funka mellan oss och jag vill inte flytta mer med Fadi... Fadi han behöver sin pappa lika mycket som han behöver mig, han har kompisar som blir hämtade av sina pappor och jag vet för personalen har sagt att då blir han ledsen för han ser ju inte sin pappa ofta och det är ju bara jag och både lämnar och hämtar nu så är det något min son SAKNAR så är det sin pappa... Fr.o.m den 6 april nu så är det bara Hussein som ska lämna Fadi och jag ska hämta och det är bra för Fadi och då får ju även hans dagiskompisar se att han har en pappa som lämnar han. Det va ett barn på hans dagis som frågade mig en gång om Fadi hade en pappa och jag svarade att det har han men Fadi ser inte sin pappa så ofta för vi bor inte ihop och hans pappa jobbar mycket, det barnet sa inte så mycket förutom stackars Fadi....


                             


                                


Allt detta mys får inte Fadi ofta från sin pappa men snart så blir det ju ändring på det... Det är många som frågar mig hur ska det gå för Fadi att flytta från mormor och ja det vet jag inte.. Han är så van med att bo här med mamma och mormor så länge som han kan minnas men jag hoppas att det går bra för mormor försvinner ju inte bara för att vi flyttar vi kommer ju bo i samma område och det tar väl 5 minuter att gå hem till henne.. Visst kommer han vara lite ledsen i början men jag får förklara för honom så gott det går men jag har visat han gården vi ska bo på två gånger och då slank det ut från han mormor med och jag förklarade att mormor ska inte bo med oss och han suckade en stor suck...

Till annat nu idag eller rättare sagt snart ska jag och mamma gå till Lidl och hadla lite som ska finnas i helgen och sen ska vi hem och då ska jag bara invänta tills jag ska gå till dagis och hämta Fadi,sen hem och både Fadi och jag ska packa ner resten som han vill ha med typ som sina nallar, någon film, han la ner några bilar innan han gick till dagis men det vet jag att dom tar han sen när han kommer hem haha brukar vara så.. När han har åkt ska jag bara laga mat och äta sen ska jag själv gå.. Hoppas mamma är hemma när jag ska gå för hon hade ett möte idag och hon sa att hon kunde inte vara hemma när Fadi skulle åka så dom fick säga hejdå innan han gick nu på morgonen och det accepterade han men jag vet att han kommer ropa mormor när han kliver in igen dörren se men men...

Det blev ingen ensam helg med Hussein i helgen nehe det va ju lite tråkigt... A och R och troligen S kommer sova hos Hussein jaja så trevligt men iaf ikväll vet jag att jag ska träffa Sanna utanför Willys så ska vi handla gottis och sen hem till Hussein och kolla på tv och mysa lite så ja detta blir nog mitt ända inlägg idag för i helgen har jag in gen dator så jag kan inte blogga men på söndag när jag har kommit hem bloggar jag om helgen..

Ha nu en trevlig helg på er ni som läser detta

Kommentarer
Postat av: Rosie

Du är gift med en arab. Araber har stora släkter. Det är bara att acceptera det. Ni kommer garanterat få folk som kommer och går hos er. Men du kan ju säga till hussien att du inte vill att de sover hos er, fast de garanterat kommer göra det iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback