Hem ljuva hem....

I fredags när han skulle åka satt mamma och Sanna vid datorerna och jag låg på soffan sen sa jag bara hejdå till Fadi när han åkte drack lite kaffe sen åkte Sanna och jag till vivalla.. Sanna och mohamed satte upp deras bokhylla som dom har haft liggade i förådet länge och det tog ett tag kan jag ju säga, skulle leka med adam medans dog fixa den men han ville inte leka med mig för jag va inte lika rolig som Fadi är tyckte han roliga barn.... Hussein han messade mig när han skulle åka så då gick jag hem till han fick vänta 5 minuter bara men hans granne gillar jag inte ställer sig i fönstret och bara sykar mig skum gubbe hahaha...

I Går ville jag egentligen åka till stan men när Sanna kom och väckte mig va jag inte alls på hugget fan vad trött jag va hahaha... Gick till centrum köpte frulle och gick hem till Hussein och åt sen drog han till jobbet och jag och Sanna drog hem till henne... Hennes mamma kom och käkade tårta för hon fyllde Grattis Marianne... Det va kul att se henne igen verkligen..
Hussein kom till Sanna och hämtade mig fast vi satt med Sanna och Mohamed en timme sen sa Hussein ska vi gå jag är trött men när vi kom hem så satte han sig framför tv:n hmmm oj vad trött han va, satte mig en stund och vi började planera i den nya lägenheten.. Gick och la mig kl.03:00 och Hussein han fortsatte kolla på tv...

Idag vaknade jag kl.13:00 och fixade lite gick till centrum och mötte Lollo och Mohamed skulle ge dom en sak sen tog jag bussen hem och ja här sitter jag jag... Har gjort sallad och skalat potatis väntar på att den ska koka klart. Fadi han kommer inte hem än på ett tag, hahaha... Ska inte göra så mycket mer idag mer än slappa och umgås med Fadi sen när han kommer...
21:00 ska jag iaf se på Beck- den svaga länken och när den är slut ja då är det sussa kudde för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback