Jaha ja...

Nu har jag nästan gjort allt jag ska göra idag... Det ända jag ska göra nu är att packa åt Fadi och plocka ner lite grejjer som jag ska ha i helgen...
Ska kolla om det finns lite att packa hemma hos Hussein med och sen måste jag sätta igång att packa hos mamma som jag inte ens har börjat med *SUCK*  Sen måste Hussein och jag åka och fixa en bokhylla som vi ska ha jaja sen måste jag köpa lite saker med som jag inte ens har gjort än..

jag söker och söker och söker och söker jobb med får ju inget och tro mig jag går snart in i väggen måste ha något att göra och hur kul är det på en skala mellan 1-10 att gå på alla dessa möten som jag gör...
Snart komma Sanna gumman hit och vi ska gå till Vivalla tillsammans kul att inte behöva att gå själv för det är inte kul...

Men jag återkommer på söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback