jaja....

Ja så va det tvättdag idag igen *SUCK*... Det va så roligt igår, mamma skulle låna min dator och lägga in sin på uniflex eller vad det heter och jag gjorde något i köket, hennes mobil ringer och hon hör den inte så jag tar och svarar så är det dom från uniflex som ringer och ville att hon ska komma på en intervju idag så nu är hon på väg dit men det roligaste är att hon va på ett möte i måndags med han på uniflex så dom är verkligen snabba må jag säga hahaha,, så ja då måste jag ta hela tvättstugan själv hmmmm men det har jag ju gjort många gånger...


Inatt har jag knappt fått sovit alls för denna hosta och till slut burrade jag upp mig i soffan så en liten stund iaf har jag sovit men men är trött som en gnu iaf... JAG HATAR DENNA HOSTA, önskar bara att den ska försvinna så man kan få sova om nätterna... Fadi vaknade av sin hosta så han kom in till mig hahaha fast jag sov på soffan och han på madrassen....

Jag hoppas verkligen att det ska gå bra för mamma hon behöver något och göra hon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback