jajajajajajajaja

Glöm dina bekymmer
imorgon kommer nya

Jo bekymmer kommer ju hela tiden ju tycker jag.. Folk som inte tycker om att läsa min blogg nä men gör inte det så men skriv inte någom elak kommentar heller då...
det som stör mig att man får tydligen inte skriva vad man själv vill utan att man ska få en elak kommentar om hur man skriver en blogg eller hur patetisk jag är ja men låt mig vara ifred och sluta skriv en kommentar om hur ni ogillar att läsa min blogg LÄS DEN INTE DÅ  ska det vara så jävla svårt att fatta eller.. jag skriver min blogg hur fan jag vill. FATTA DET NU och ingen blogg är den andra lik, ingen skriver om samma sak....


Om jag inte gillar att läsa en blogg nä då fortsätter jag inte heller men jag skriver inte någon elak kommentar till personen heller... jag skriver inte kommentarer ens till dom jag läser


GILLAR INTE NI MIN BLOGG JA MEN HEJDÅ OCH INGEN KOMMENTAR HELLER TACK UTAN GÅ VIDARE OCH GLÖM BORT DENNA ADRESS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis som du skriver, alla bloggar är olika och bra är väl det :) . Du har din egna stil och du ska vara stolt :) stå på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback