Jävla hosta...

 Det här går inte längre jag hostar ju så jag inte kan andas jue... När jag kom till dagiset så pratade jag lite med personalen om mötet på torsdag och lite allmänt och sen när vi skulle gå hem så hittar jag Fadi i en vattenpöl och sen när jag kom fram sprang han iväg och jag snabbt efter och hela vägen hem när jag pratade med Sanna hostade jag så jag knappt fick luft...

Sett kvällens avsnitt av andra avenyn och jag vet inte riktigt om jag tyckte det va så speciellt bra denna gång men men ikväll ska jag inte se den nej ska se någon annan som jag lovar är mycket bättre...

Fadi han ligger på golvet och leker och han va mycket arg när vi kom hem och sa bara jag kan inte fast jag vet att han kan så det där va mycket dumt av honom..

Idag fyller Lisa år grattis gumman =)

Är jätte trött  och fadi ligger på min madrass nu och rullar från sida till sida och säger nehe mormor och nehe mamma och upprepar det där ett antal gånger och jag sitter här ja och bara hostar så det värker i halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback