Kvällen snart slut...

Så nu har mamma kommit hem ätit och jag fått diska igen efter maten det ända jag inte har gjort som jag tar imorgon är att packa upp tvätten .. Fadi sitter och badar och ibland blir han så sur på sina badleksaker så man sitter i ett annat rum och fnissar för man undrar varför han blir så arg för...

Näe Jenny jag vill inte ni ska flytta från baronbackarna, när ska vi ses då? saknar dig jävla soc och jävla gubbjävel varför skulle han göra så här för åhhh vad ledsen jag blir nu när inte Jenny kommer bo kvar...
Nu har ju långt till var enda kompis ju varför varför varför...

RIS i tidningen ska dom ha som flyttar på en fin familj och istället låter en gubbjävel bo kvar USCH säger jag bara...

mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma sitter Fadi i badet och säger svarar man han så säger han bara mamma mamma mamma mamma mamma vilket tjat det är på dig barn och inget vill han heller..

Nu är det bara 7 dagar kvar och nu börjar nedräkningen för mig, Fadi och Hussein tjohhoooooo vad kul och samma dag vi flyttar in i den nya lägenheten har vi comhem kanaler och bredband och telefoni som jag fixade idag..

Nä nu ska jag ta upp Fadi ur badet och sätta på han pyjamas och sen är det dax för han och sova och själv ska jag oxå sova snart..

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Det är öbo det är fel på..hela samhället & svenska systemet..

Tycker det är skit att vi ska flytta men barnen går ju kvar på dagis iaf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback