Måndag



Saknar denna tjej =) jätte mycket och Lisa med...

 Vi fick nycklarna idag och vi va i lägenheten och tittade den va fin  och vi skulle ha varit där med möblerna idag men tyvärr kom vi inte så långt för Husseins kusin som har bil hade inte kommit när jag ringde dom 19:40 så det blev försent om vi skulle bära möbler nu, först va det han kommer om en timme och sen när den timmen gått så hörde jag men han kommer om en timme snacka om att det är arabisk klocka det här men sen vet jag ju hur araber är med säger dom en timme så menar dom typ fyra- fem timmar hahaha men ändå...

Fadi han blev oxtokig när han kom hem för hans leksaker var nerpackade och för att hans rum ser ut som en lagerlokal men vad ska jag göra av alla saker då? Det är proppfullt i mammas föråd och mycket finns i alla rumen här uppe fast mest då i pojkens rum... När jag fick posten så kom det ett papper från barnomsorgen bara för vi ska flytta så tror dom att jag ska byta dagis och det vill jag inte för vi kommer ju bo kvar i samma område varför då byta dagis NEJ det vill jag inte både fadi och jag trivs med personalen och dagiset överhuvudtaget och han har sina kompisar där ju... Dagisperonalen sa att fadi har inte varit själv idag nej jag vet det det är är omständigheterna som har gjort han sån som han är nu han vill inte flytta lilla killen han har ju bott här hos mormor så länge han kan minnas...

Imorn ska jag iväg och köpa kaffebryggare och gardinstänger sen är det något mer som jag inte kommer ihåg... Bokhylla ska hussein och jag in och köpa med men vilken dag vet jag inte än och det vet han ju inte ens själv heller ... Vi ska komma in imorn med alla möbler men vi själva flyttar inte in förän på onsdag för då kommer elen och internet och alla comhem kanalerna...

Ska kolla på tv nu

Kommentarer
Postat av: singne

ja jag saknar henne med men dessvärre så flyttar juh dom till norr och ska ej bo kvar i baronbackarna längre vilken ossis tycker det e jätte synd men men man få åka till henne istället...

Fin bild på jenny.

2009-04-03 @ 15:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback