Måndag....

Fadi han va jätte mysig i morse fast han ville inte gå upp han va jätte trött lilla killen.. Mamma hon gick tio över sju för hon skulle börja med en praktik vecka och sen om hon kan jobbet får hon det och det hoppas jag ju att hon får, Fadi va klängig när jag skulle lämna  han på dagis ville inte riktigt att jag skulle gå men jag sa att mamma hämtar dig efter mellis för mamma får inte vara på dagis och det förstod han...
Har ringt ett samtal nu och snart ska jag gå iväg till Rosta på ett möte usch hatar att gå i snö men men vad gör man..

Vi får se om Hussein kommer idag som han sa igår att han skulle... Har till och med hunnit prata med Sanna nu på morgonen... Hon va på väg till sin praktik så lycka till nu gumman...

Måst fixa lite nu innan jag ska gå vid tio men skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback