Om helgen...

I Fredags mötte jag Sanna i centrum sen gick vi in på Willys och handla och sen hem till Hussein och satte oss kolla på tv och vi tog en del kort med, efter några timmar kom älsklingen hem och efter det kom A och R men S han kom inte hahaha varför vet jag inte men men vi va många iaf sen följde A med Sanna hem eftersom det va sent...
Här kommer lite bilder....

                                                               



                                                           


 


I Går va jag hemma hos Sanna hela dagen sen jag vakna och Hussein gått till jobbet. och även denna dag tog jag kort


               Adam är så duktig att äta själv


                      Äter bacon snacks med sked och det går sådär tycker jag men Adam kämpar som en tok


                        Jag med älsklingens keps..


Även denna dag ve en toppen dag fast jag saknade Fadi en sväng...

I dag kom Sanna till Hussein en sväng och stanna tills jag skulle hem.. Hussein gick iväg utan att äta tror han va rätt så sur men varför vet jag inte men han fräste åt mig att släcka alla lampor jag sa bara ja visst det gör jag...
Kom hem halv fyra och 40 minuter senare kom Fadi och jag ställde mig och gjorde pannkakor  och efter maten diskade jag...
Fadi bad om att få sova så jag tror jag får väcka han imorn när vi ska upp för han va så trötter min kille....

Ska kolla på Beck nu vid 21:00 sen slagga är trötter i ögona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback