Redan Torsdag...

Jag och Fadi försov oss till 07:15 men vi hann till dagis iaf och när vi väl kom dig så hade dom drop- in frulle.. När jag kom hem igen frågade mamma mig har du varit till happaranda och vänt hahaha nej men jag glömde igår att det va drop in frulle på dagis iddag så därför hade jag inte sagt till henne...

Jag har en del funderingar om vissa saker som jag absolute inte kan förstå... Jag känner mig stressad ska snart flytta och har inte ens börjat men som sagt jag vet ju inte ens vad jag ska börja ju men men dom viktigaste har jag ju redan nerpackade så egentligen vad spelar det för roll om jag tar en del saker från mammas lägenhet pö om pö när Fadi är på dagis...

Är snart klar med doptavlan som jag håller på med så när den är klar sätter jag ut en bild på den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback