Seg dag idag....

Idag efter jag lämnade Fadi på dagis så åkte jag in till stan till ett möte som tog lite mer än en timme... Sen hem och sega tills jag skulle hämta sonen på dagis....
Mamma mötte mig och Fadi utanför dagis och sen gick vi alla tre och Fadi va jätte duktig på att gå och han höll både mig och mormor i handen...



Han fick vila sig lite innan vi fortsatte hem




Va så trött i bena efter att ha gått så han satte sig ner...

På hem vägen visade jag fadi gården vi skulle flytta till och en familj jag känner bor där vad kul jag känner någon på den gården och sen är det inte så långt hem till Jenny heller vilket är br och våra gårdar ligger mittemot varandra...
GAAAAHHHH Jenny kom hem nu saknar dig jätte mycket nu längtar bara tills du ska komma hem...

Här kommer lite bilder jag tog på Fadi igår ....







nä nu ska jag jag sätta mig och kolla på tv och brodera lite och sen är det sängen för mig...
Jo en kompis till Familjerna Zaytoun fick en liten bebis hörde jag  Grattis till er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback