Svar till kommentaren....

Postat av: Anonym
Precis som du skriver, alla bloggar är olika och bra är väl det :) . Du har din egna stil och du ska vara stolt :) stå på dig :)

Svar: Tack anonym för det du skrev, det gjorde mig glad... Men det är inte kul att bara få kommentarer hur dålig blogg jag skriver och bla bla bla... Ja det är bra att bloggar är olika hur skulle det se ut om dom va lika lika tråkigt som om alla människor är likadana här på jorden och hur skulle det då se ut plus att det skulle vara tråkigt om allt och alla var lika...


Alla som läser min blogg och några kanske inte gillar den snälla fortsätt inte läsa den , det skulle inte jag göra om jag inte gillade någon blogg...

Kommentarer
Postat av: Emma O

Du ska vara stolt över din blogg för den är personlig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback