Tack Emma...

Fick en fin kommentar som jag ville sätta ut


Postat av : Emma

Din blogg är bra och personlig, och det är det som gör en blogg bra. Man har ju en blogg just för att säga sina tankar och funderingar. Så bryr dig inte om vad Lisa säger. Det säger sig självt när hon skriver så :P, jag menar att hon måste ju vara inne och läsa sin blogg hela tiden. Och om hon nu tycker att du bloggar dåligt kan man undra varför hon läser den. Det jag menar är att man brukar ju inte läsa vidare på en bok man inte tycker är bra. Men jag tycker om din blogg, för den är personlig och du skriver inte dåligt.


kram / Emma

Tack Emma det va en jätte fin kommentar...





Vad är dålig och bra blogg??
hur kan man skriva bra eller dålog blogg???

Om man inte gillar min blogg då har jag en fråga varför läser dom ens min blogg för? bara för att komma med taskiga och otrevliga kommentarer...

Kommentarer
Postat av: Emma O

Det var så lite så, vart bara så irriterad på Lisa. För om hon nu inte gillar det du skriver, kan man ju undra varför hon läser den :-) . Fortsätt att blogga Tea så har man något bra att läsa när man dricker en kopp kaffe =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback