Usch Usch Usch

Denna dag har varit USCH och seg som fanken ju..
När jag lämnade Fadi så ville han inte släppa mig riktigt så jag fick gå han ville bara kramas mysiga barn... Måste packa hela helgen nu för jag pratade med älsklingen i telefonen nyss och han sa att vi ska få nyckeln på måndag Jipppiiii så om hans kusin som har körkort har tid måndag flyttar vi redan in då eller på tisdag...
Ja och det känns skönt att flytta och inte bo inneboende hos mamma resten av mitt liv utan det är ju detta jag vill bo med mina älsklingar... 

jag älskar Hussein och ingen eller inget kan försöra för oss denna gång..

Har diskat och lagat mat det är typ det ända jag har gjort idag ja förutom att brodera och suttit framför datorn, mamma ska bara äta nu oxå och sen ska jag diska det sista..

Inge bra på tv:n heller idag suck jaja brodera och sen sova efter jag lagdt Fadi... Bra att comhem kanalerna kommer igång den 1 april i den nya lägenhet och då har vi ju rätt bra filmer hahaha .

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är www.dearpernilla.blogg.se Som gjort designen på min blogg..

Jag är inte duktig på datorer.. Skulle omformatera den igår, men lyckades inte ens med det.. hihi

2009-03-27 @ 08:54:34
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback